Zorg voor uzelf tijdens quarantaine

Zorg voor voldoende hydratatie

Drink water tijdens de opsluiting. Stel je als doel om minimaal 8 glazen per dag te hebben. Infusies zijn een goed alternatief dat, afhankelijk van de plant, bepaalde voordelen biedt die we niet kunnen negeren: Matcha-thee die de concentratie bevordert; linde ter ontspanning, sinaasappel- en gemberthee helpen ons om onszelf te activeren als we depressief zijn. Vermijd frisdrank en alcohol. Wijn heeft geen voedingswaarde en beschermt niet tegen hart- en vaatziekten.

Eet langzaam en bewust

Verbonden zijn met onze verzadiging zou een dagelijkse handeling moeten zijn. neem de tijd en ruimte om te eten. Eet niet tijdens het werken of bij enige andere activiteit, de hersenen zullen het niet opmerken als je geen honger meer hebt. Deze overtollige energie heeft ook gevolgen voor onze gezondheid als we dit aspect niet volgen. Respecteer de timing van uw maaltijden, zodat u mindfulness-eten kunt oefenen; die bestaat uit het bewust aandacht schenken aan de ervaring van het huidige moment met interesse, nieuwsgierigheid en acceptatie. Dit zal je helpen om angst en emotionele honger tegen te gaan.

Bekijk de porties

Ons metabolisme is langzamer dan normaal door een gebrek aan fysieke activiteit van dag tot dag. Zelfs als we sporten, kan het ook worden beïnvloed. We raden je aan, zoals we al eerder zeiden, je te oriënteren in de Harvard-plaat en je hand te gebruiken als referentie voor hoeveelheden.

Denk positief

Je geest speelt een van de belangrijkste rollen bij het onderhouden van je lichaam. Daarom moet u het met een positieve instelling houden. Geef haar te eten en train haar, meditatie is 100% effectief in het beheersen van je gedachten en het proberen kalm te blijven, en doet ook activiteiten die je verlossen van de dagelijkse routine en je een ontspannen en gelukkig gevoel geven.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *